Piątek, 16 listopada 2018. Imieniny Edmunda, Marii, Marka

Podziel się:

Uczniowie Szkoły Podstawowej w Sókłkach z wizytą w Sejmie RP

Pani poseł na Sejm RP zaprosiła uczniów Szkoły Podstawowej w Sokółkach na wizytę w stolicy sponsorując wyjazd czterdzieściorga dzieci.

26 października uczniowie Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Sokółkach na zaproszenie pani poseł na Sejm RP wzięli udział w wycieczce do Warszawy.
Wyruszyliśmy wczesnym rankiem, stąd też pierwsze kroki w stolicy skierowaliśmy do restauracji „KFC” na „niezdrowe” śniadanie. Raz można…… Po posiłku ruszyliśmy do Centrum Nauki Kopernik, gdzie doświadczając i eksperymentując spalaliśmy swoją energię przez około 3 godz. Głównym punktem wycieczki było zwiedzanie Sejmu. Tak więc po zabawie w „Koperniku” udaliśmy się na ul. Wiejską, gdzie czekała na nas pani poseł. Wejście na teren polskiego Parlamentu okazało się nie takie proste. Tak więc po wszelkich kontrolach Służb Bezpieczeństwa przeszliśmy na teren Sejmu. Pani przewodnik wyjaśniła nam zasady obradowania Sejmu, opowiedziała historię tego budynku i przybliżyła świat polityków. Następnie przeszliśmy do Sali Plenarnej, gdzie uczestniczyliśmy w obradach Sejmu. Wielkim zaskoczeniem, a zarazem miłą niespodzianką było pozdrowienie naszej grupy przez pana Marszałka. Następnie udaliśmy się na holl sejmowy, aby uwiecznić naszą wizytę, tam dołączyła do nas również Pani Wicemarszałek . Wspólna fotografia z panią poseł i panią marszałek zakończyły zwiedzanie Sejmu. Następnie pani poseł zaprosiła wszystkich uczestników wycieczki na pyszny obiad z deserem do Restauracji Sejmowej.
Uczestnicy wyjazdu wrócili zadowoleni i pełni wrażeń, ale też wdzięczni pani poseł za sponsorowanie naszej wyprawy oraz możliwość odwiedzenia miejsc, które dotąd znaliśmy tylko z telewizji.
Artykuł został umieszczony przez naszego użytkownika na jego profilu: ;-) oraz opublikowany na portalu Kowale Oleckie: Uczniowie SP w Sokółkach z wizytą w Sejmie RP